dilluns, 8 de novembre del 2010

Lectura oral

Publicat per Pilar a 8.11.10
Per a la lectura que vam haver de realitzar a classe de petit grup de COED, vaig escollir un fragment del Petit Príncep. (Antonie de Saint Exupéry)



"Hola, bon dia-Guineu La Digue.

- Qui ets? -Digue petit Príncep el-; Bonica força ets.

- Una Sóc Guineu-Guineu La Digue.

- Vine A Jugar amb mi-digue El Príncep petit-: estic molt trist ...

- No puc-La Digue Guineu, sin Jugar alta puc, amb tu. No estic domesticada.

- ¡Ah! Perdona-va fer El Príncep pequeño.

Després d'Pero reflexio una, afegí:

- Què vol dir "domesticar"?

- Es Una Cosa muda oblidada-La Digue Guineu. Vol dir "lligams CREAR".

- Crear lligams?

- Sí-La Digue Guineu. Per ara Només per a tu ets mi semblante noi sin ad'altres nois millones ciento. I jo no tinc necessitat de tu. Yo sin tu tampoc necessitat decenas de millas. Jo no Sóc per a tu semblante Guineu sinó Una un mil ciento d'altres. Pero, si em domestiques, Tindrem necessitat l'un de l'altre. Tu serás mi món per a Unic al. Jo seré tu por un món Única al. (...)

-La meva Vida es monòtona. Jo caco gallines-les, els em casas CACEN una milla. Totes les gallines s'assemblen i tots els casas s'assemblen. Això em provocación tedi. Pero si tu em domestiques, la meva Vida serà assolellada. Coneixeré Soroll de las Naciones Unidas de Passos Que Sera diferentes de tots els altres. Els altres em Passos ventilador Cau tornar al. Els teus sortir me'n Faran, Música com UNA. Yo Després, mira! veus, Baix allà, els campos de Blat? Jo no es Menjo, de pa. Blat El Inútil és per a mi. campamentos de Els Blat sin em recorden una resolución. Què n'és de això trist. Però els teus color són cabells d'or. Sera meravellós cantidades domesticat m'hauràs ".

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

EXPERIÈNCIES COMPARTIDES Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez