dimecres, 3 de novembre del 2010

CADA DIA ES UN NOU PAS

Publicat per Pilar a 3.11.10
Un cop entregada i presentada l'activitat de la percepció visual, puc dir que ha estat una tasca interessant.
Cadascú de nosaltres ha desenvolupat la seva interpretació, les seves sensacions i/o emocions al observar la imatge seleccionada. Jo he triat una fotografia propera  a mi, del meu poble, altres companyes imatges publicitàries o obres pictòriques.
Al finalitzar l'activitat he realitzar la lectura individual. He llegit un conte de Jorge Bucay. Al principi estava tranquil·la, però poc a poc com a signe de timidesa, un calor m'ha pujar al cap, però crec que no s'ha notat i he pogut acabar la meva lectura de manera clara i pausada.

<< OBSERVAR I INTERPRETAR ABANS D'OPINAR>>

Amb el títol d'aquesta entrada, vull reflectir el meu estat d'ànim. Sento que cada dia estic més animada i amb menys por de parlar en públic. Avui, amb la lectura, tal i com he dit, tot hi posar-me nerviosa, considero que he mantingut el tipus.


Dimarts 2/11/2010

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

EXPERIÈNCIES COMPARTIDES Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez