divendres, 29 d’octubre del 2010

Pràctica d'imatge

Publicat per Pilar a 29.10.10
L'altre dia a classe vam conèixer EL GIMP (programari lliure per retocar i editar imatges).
Amb l'ajuda de diferents eines vam poder tractar la imatge amb varis objectius.
Seguidament a casa vaig dur a terme la tasca realitzada a classe amb una fotografia propia.
Aquí en teniu el resultat:

Objectiu 1: Escalar.


 Seleccionar: imagen-escalar / escalar imagen. Vaig triar l'amplada i l'alçada va sortir directament a proporció dels píxels escollits.



Objectiu 2: Retallar.

Ho vaig fer amb l'ajuda del cúter, tan sols vaig haver de seleccionar la part de la fotografia que desitjava.


Objectiu 3: Retocar.

Amb l'ajuda de l'eina clon, i molta cura vaig eliminar l'arbre.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

EXPERIÈNCIES COMPARTIDES Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez